Учнів у російському Санкт-Петербурзі вирішили переманити на бік зла. За шаблоном переписували листи для окупантів.

Про це "Медіазон" розповіла мати одного зі старшокласників.

Йдеться про учнів школи в Петроградському районі міста Санкт-Петербург, і їх змусили листуватися з листа готові шаблонні тексти листів для російських військових, яких там вважають героями.

Школа, фото: скріншот із відео
Школа, фото: скріншот із відео

Було всього шість різних варіантів, і кожен повинен був переписати по одному. Від однієї школи в результаті вимагалося 250 рукописних копій, і цим мали займатися навіть вчителі.

Популярні новини зараз
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Показати ще

Ось яку боротьбу ведуть агресори, поки наші захисники продовжують боротися за свободу та відстоювати наші території.

При цьому в листах не потрібно було вказувати своє ім'я, просто головне готовий текст. Він був загалом практично однаковий у всіх, і виглядав так:

"Доброго дня, доблесний бійці Російської Армії! <…> Де б Ви не служили: танкові, повітряні, сухопутні війська, ми раді, що Ви служите і обороняєте нашу Батьківщину", — йдеться у копії, яку попросили переписати сина жінки.

При цьому самі окупанти зазнають колосальних втрат і ніякий фейковий лист від школярів не допоможуть повернути мотивацію воювати. Кількість загиблих із 24 лютого вже перевищила 90 тисяч злочинців.

Техніка окупантів, фото: скріншот із відео
Техніка окупантів, фото: скріншот із відео

Нагадаємо, що Борис Джонсон назвав країни, які скептично ставилися до війни в Україні до 24 лютого

Раніше повідомлялося, що російські окупанти гріються від багать через погану амуніцію, і здають свої позиції української артилерії .

Також росіяни хочуть напасти на власний Білгород, щоб заспокоїти прихильників війни: путін продовжує демонструвати відсутність логіки